Hinnasto‎ > ‎

Autokorjaamon salat aukenevat


Maijan autosta putosi pakoputki. Mikä nyt eteen? Hän selasi nettisivuja eikä löytänyt 
läheltä luotettavan tuntuista korjaamoa, mistä olisi nähnyt aukioloajat, yhteystiedot, hinnaston ja olisi voinut ottaa yhteyttä työajan jälkeen jne. Onneksi naapuri kuuli ongelmasta ja kertoi hyvän autokorjaamon. Mutta mistä tiedot? Yritysrekisteristä löytyi puhelinnumero ja noin viidennen soittokerran jälkeen joku vastasikin. Sovittiin aika ja hinta ja korjaamo lupasi jopa hakea auton! Palvelu oli 
loistavaa, hinta kohdallaan ja Maija oli tyytyväinen. Mutta mutta…

Ellei naapuri olisi ollut kuulolla, (Maija tapasi 
hänet ihan sattumalta), olisi korjaamo jäänyt löytymättä. Maija jätti käyntikorttinsa ja ViheräVerstaan esitteen korjaamolle kertoen samalla vaikeuksistaan asiakkaan näkökulmasta.

Verstaan omistaja Sulo olikin toimeen tarttuva ja tilasi heti sivut itselleen edellytyksellä, että hänen ei itse tarvitse niitä tehdä. Niinpä Verstaan edustaja meni korjaamolle ja kyseli kaikki mahdolliset tiedot Sulolta. Hän otti kuvia verstaan eri toimenpiteistä, haastatteli muutamaa asiakasta ja korjaamon työmiestä. Sen jälkeen hän meni kotiin ja teki sivuja muutaman päivän ajan. 
Muutaman kerran hän soitti Sulolle ja pyysi tätä katsomaan sivuja, onko väri hyvä, ovatko asiat oikein?

Sulo oli tyytyväinen uusiin 
sivuihin ja vastaili asiakkaiden sähköposteihin iltaisin ja aina kun ehti. Muutaman kuukauden kuluttua hän huomasi, että hinnat muuttuvat alvin muutoksesta johtuen ja hän soitti ViheräVerstaalle. Ohjaaja menikin paikalle, muutti hintatiedot ja neuvoi samalla kädestä pitäen, miten se tapahtuu. Hän kirjoitti vielä selkokieliset ohjeet, sillä seuraavan kerran Sulo varmaan muuttaa sivuja vasta kuukausien kuluttua ja ohjeet ovat sitten tarpeen muistin virkistämiseksi! Suurempi remontti sivuille tehdään sitten yhdessä
.
Comments